Wszystkie towary dostępne na sklepie znajdują się w naszym magazynie i są niezwłocznie wysyłane do klienta po zaakceptowaniu zamówienia, w dni robocze najczęściej wysyłka nadawana jest w ciągu 24 godzin, w przypadku zamówień złożonych w dzień roboczy do godz. 12.00 staramy się wysyłać tego samego dnia. Wyjątkiem są jedynie produkty, na których jest wyraźnie zaznaczone, że jest to przedsprzedaż lub towar na zamówienie.
Wysyłki realizujemy listem poleconym lub kurierem po przedpłacie lub za pobraniem, a także poprzez odbiór w punkcie po przedpłacie lub za pobraniem według życzenia klienta.
Sprawdź możliwe formy płatności.
Usługa wysyłki | Czas dostawy (dni robocze) | Cena |
---|---|---|
List Priorytetowy | 1-2 dni | 7,90 zł |
MiniPaczka | 2-3 dni | 9,00 zł |
Odbiór w Paczkomat InPost | 2-3 dni | 12,90 zł |
Kurier InPost | 1-2 dni | 15,95 zł |
Kurier FedEx | 1-2 dni | 17,19 zł |
Kurier DHL | 1-2 dni | 17,90 zł |
Odbiór w punkcie | 2 dni | 14,50 zł |
Kurier48 POCZTEX | 2 dni | 15,87 zł |
Odbiór w punkcie pobranie | 2 dni | 16,50 zł |
Kurier48 POCZTEX pobranie | 2 dni | 17,91 zł |
W trakcie składania zamówienia jest możliwość wybrania odpowiedniego sposobu realizacji wysyłki wówczas również jest podany dokładny jej koszt.
W przypadku wysyłki kurierem ważną informacją jest numer telefonu Klienta, dzięki któremu może skontaktować się z nim kurier dostarczający przesyłkę.
Na paczce zawsze podajemy numer telefonu składającego zamówienie, jednak nie jest regułą kontakt telefoniczny przewoźnika z odbiorcą paczki. Nasz sklep nie weryfikuje podanego numer telefonu.
Prosimy o dokładne sprawdzenie podanego adresu wysyłki, aby uniknąć opóźnień w dostawie przesyłki. W przypadku wykrycia błędnego adresu zawsze staramy się skontaktować z klientem, aby zrealizować zamówienie, w szczególnych sytuacjach może ono zostać anulowane.
Realizacja zamówień oraz zwroty prowadzone są zgodnie z regulaminem sklepu.
Zamówienie zawsze można śledzić wchodząc na stronę https://mojeklocki24.pl/pl/sledzenie-zamowienia-gosc lub logując się na konto https://mojeklocki24.pl/pl/logowanie.
Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki bez względu na przyczynę.
Napisz o tym do nas lub zadzwoń i odeślij wraz z dowodem zakupu przesyłkę w stanie niezmienionym w ciągu 14 dni od daty odebrania na nasz adres: MojeKlocki24.pl, ul. Grunwaldzka 97, 37-700 Przemyśl. Po otrzymaniu towaru zwrócimy jego wartość wraz z kosztami wysyłki na wskazane konto lub przekazem pocztowym.
Zamówiony towar można odebrać osobiście w naszym salonie z zabawkami i klockami LEGO.
MojekKlocki24.pl
37-700 Przemyśl, ul. Grunwaldzka 97
tel. +48 16 670 92 92