Brak produktów
Roztapiaj góry rozgrzanymi rękoma Vulka! Jednooki Vulk to silny, ale niezbyt mądry członek plemienia Infernitów.
Roztapiaj góry rozgrzanymi rękoma Vulka! Jednooki Vulk to silny, ale niezbyt mądry członek plemienia Infernitów. Swoimi gorącymi rękoma Vulk może wytopić w litej skale tunel służący do ucieczki albo odstraszyć Nikseli. • Zbierz i połącz wszystkich trzech Mikseli z plemienia Infernitów, aby zbudować MAKSA!
Połącz klocki z zestawów 41500 Flain, 41501 Vulk i 41502 Zorch, aby uzyskac maksymalną moc Infernitów.
Rozpal z Flainem (ognistym) swoją wyobraźnię! Flain jest zuchwałym przywódcą, którego znajomi nazywają „mądralą”.
Użyj ognistej mocy Zorcha i ucieknij wraz z nim przed Nikselami! Zorch jest najszybszy spośród wszystkich Infernitów.
Przebijaj otwory w skałach potężną pięścią Kradera! Krader jest twardym i niesamowicie silnym Mikselem
Wywołaj razem z Seismo trzęsienie ziemi, tupiąc jego potężną nogą! Seismo to cichy i nieśmiały Kragster, ale wystarczy, by tupnął swą wielką stopą, a zatrzęsie się ziemia lub zejdzie lawina
Siej spustoszenie razem z Shuffem i jego potężnym ciałem! Shuff jest niezwykle uczynny i przyjacielski, lecz przy tym niezdarny.
Raź Nikseli prądem z elektrycznego ogona Teslo! Teslo jest wartownikiem żółtego plemienia Elektroidów.
Ostatnio przeglądane
Roztapiaj góry rozgrzanymi rękoma...
Dzięki zestawowi bitewnemu z 332....